środa, 1 kwietnia 2015

Rozdział 21.

Dni mijały i mijały . Od tamtego dnia minął tylko tydzień .. unikam Louisa . Zabolało mnie to co zrobił ,wolał tą zdzirę niż mnie a to ja jestem przecież jego dziewczyną ! Hallo ona go zdradziła a ten tak jak gdyby nigdy nic spotyka się z nią i to jeszcze idą razem na drinki ! Kto wie co się tam wydarzyło ..wolę o tym nie myśleć ,po prostu zabolało mnie . Tak cholernie mnie to zabolało ..
-Laski dzisiaj wyścig !-krzyknęła Vicki ,która weszła do salonu gdzie siedziałam ja i dziewczyny a chłopaki robili coś w kuchni .
-Skąd wiesz ?-zapytała Mia
-Zayn powiedział ..-pisnęła
-No to będzie imprezka ..-powiedziała Olivia
-Ja jakoś nie mam ochoty wyjść .-powiedziałam
-Claudia nie wygłupiaj się . No chodź ,będzie fajnie .-powiedziała Rebeca
-Od kiedy was interesują wyścigi ?-zapytałam
-Nie wyścigi tylko impreza .-powiedziała Vicki
-Co kolwiek .-powiedziałam
-Claudiaaa no chodź .. pokaż Louisowi ,że ty też umiesz się bawić i mieć go w dupie .-powiedziała Olivia
-Oli dobrze mówi .. chodź będzie fajnie .-powiedziała Mia
-Ubierzemy się seksownie ... napijemy się ..będzie zabawa .-powiedziała Rebeca
-Jesteście nienormalne .-zasmiałam się
-Ale nas kochasz .-powiedziała Mia
-Oj nawet nie wiecie jak bardzo .-powiedziałam a dziewczyny na mnie wskoczyły i mnie przytuliły .
-Proszę ,proszę . Nie wiedzieliśmy że mieszkamy z lesbijkami .-zasmiał się Zayn
-Chcesz dołączyć ?-zapytała Vicki
-Grupowy seks ? Nie dziękuję bardzo ..-powiedział Malik a my wybuchłyśmy śmiechem .
-Jesteś totalnym zbokiem .-powiedziała Vicki i się do niego przytuliła
-Wiem ,ale mnie kochasz .-powiedział i pocałował Vicki .
-Tak i to bardzo .-powiedziała .
-Jak jedziecie z nami to się szykujcie bo za godzinę jedziemy .-powiedział Liam
-Dziewczyny ! Na górę !-krzyknęła Mia aż podskoczyłam . Chłopaki się zaśmiali a my poszłyśmy na górę by się naszykować do wyjścia .

*OCZAMI HARREGO*
Dziewczyny poszły na górę zaraz po tym jak Mia krzyknęła . Ja z chłopakami usiedliśmy na kanapach i czekaliśmy aż nasze panny się wyszykują .
-One są szalone .-powiedział Niall
-Oj tak ..-zaśmiał się Liam 
-Nareszcie wyścig ..-powiedziałem 
-Ja chyba nie startuje .-powiedział Louis 
-Co ?! Czemu !-zapytał zdziwiony Malik ,ja chyba wiedziałem dlaczego . Przez to ,że moja siostra nie ma zamiaru z nim rozmawiać . Co jak co uparta jest ,ale jej pewnie też jest ciężko to jak Lou ją potraktował .
Sam byłem zły na niego ze nas wystawił i wolał siedzieć z tą dziwką niż z nami .
-Chodzi o Claudię .-westchnął
-Dalej nie rozmawiacie ?-zapytał Liam
-Ja próbuję ale ona mnie ignoruje . Już tysiąc razy przepraszałem za to co zrobiłem ,ale ona ma to gdzieś i się do mnie nie odzywa .-powiedział
-Ona wcale nie ma tego gdzieś . Ją boli to że wystawiłeś ją dla tej szmaty . Nie widzisz tego ,że ona się boi o to że możesz znów wrócić do Eleanor a ją zostawić i mieć w dupie . -powiedziałem 
-Nie potrafiłbym . El to przeszłość .. wybaczyłem jej to ,ale to nie znaczy ze ją kocham i będę z nią . Kocham Claudię i to z nią chcę być ale nie z Eleanor .-powiedział Louis . W tym momencie było mi go tak cholernie żal ...
-Pokaż jej ,że ci na niej zależy . Teraz tylko możesz to zrobić ..-powiedział Liam a Louis westchnął . Oj Claudia ,Claudia gdybyś wiedziała jak Louis bardzo cię kocha i nawet nie wiesz jak ma cię przeprosić za to gówno ..!

*OCZAMI CLAUDII*
Po godzinie byłyśmy gotowe . Dziewczyny ubrały mnie w czarne śliskie leginsy do tego czarne szpilki i czarny top  z białym  krzyżem ,do tego jeszcze zrobiłam sobie mocniejszy makijaż a włosy podkręciłam lokówką . Dziewczyny miały na sobie spódniczki ..to znaczy Mia miała krótkie spodenki. Wyglądały na prawdę bosko .
-To co gotowe ?-zapytała Vicki
-Tak ,możemy już iść .-powiedziałam . Po chwili zeszłyśmy na dół ,w salonie siedzieli nasi panowie . Gdy nas zobaczyli patrzyli się na nas przez dobre kilka minut .
-Halo ..-powiedziała Vicki
-Eee .. no to ,co ? Ah ładna pogoda .-jąkał się Zayn a my się zaśmialiśmy .
-Jedziemy ?-zapytała Olivia
-Tak .-powiedział Niall i pocałował Oli . Czyli ..? Czyli ..oh tak byłam zajęta sobą ,że nawet nie zauważyłam że moje przyjaciółki są zakochane . Tak bardzo się cieszę ich szczęściem ...
-Jedziesz z Louisem .-usłyszałam szept przy moim uchu . Odwróciłam się i ujrzałam Hazzę.
-Co ? Nie Harry ..ja nie chcę ..-jęknęłam
-Nie ma ..jesteś uparta jak cholera Claudia ! Jedziesz z nim ,macie w końcu sobie wszystko wyjaśnić .-powiedział i poszedł . I co ja mam zrobić ? Uciec ? Schować się w pokoju ? Albo teraz krzyknąć i zacząć płakać ? Uh ! Nienawidzę mojego brata ! Gdy wyszliśmy  z domu i udaliśmy się do garażu gdzie chłopaki mieli swoje wozy dziewczyny weszły do aut chłopaków tylko ja stałam jak słup soli .
-Wsiadasz ?-zapytał ON ... Stał obok mnie ubrany w czarne rurki i czarny T-shirt bez rękawów .
-Tak .-powiedziałam cicho i zajęłam miejsce pasażera w wozie Lou . Po chwili ruszyliśmy . Jechaliśmy w ciszy . Ta cisza mnie dobijała !
-Emm .. Claudia ,proszę porozmawiaj ze mną .-powiedział łamanym głosem.
-Nie Lou ,nie mam o czym z tobą rozmawiać .-warknęłam
-Kocham cię ,tylko ciebie . Wiedz o tym ..-powiedział i już się nie odezwał tak jak . W sumie to taka jest prawda że moja złość tak jak by przeszła ,chciałam po prostu sprawdzić jak bardzo mu na mnie zależy . Kocham go drażnić . Po prawie godzinie jazdy dotarliśmy na wyścig ,było pełno ludzi którzy byli wstawieni . Wyszłam razem z Lou z auta i poszliśmy z resztą do ich samochodów którymi będą się ścigać .
Jako pierwszy miał się ścigać Louis ..podjechał autem na start i wyszedł z niego . Miał jeszcze chwilę ,bo chłopak z którym miał się ścigać to jest nasz pan Liam .
-Chłopaki wsiadać do waszych fur !-usłyszeliśmy głos dochodzący z głośników . Louis miał właśnie wsiadać ,tylko ja chwyciłam go za rękę i odwróciłam do siebie i w tedy wbił się w jego usta i namiętnie pocałowałam . Był lekko zszokowany ale odwzajemnił pocałunek .
-Masz wygrać ten wyścig kretynie ,rozumiesz !-powiedziałam z uśmiechem a ten mnie jeszcze raz pocałowała .
-Dla ciebie .-powiedział z uśmiechem i wsiadł do auta . Liam się uśmiechnął i również wsiadł do auta ,Harry pociągnął mnie za rękę ,po chwili mogliśmy zobaczyć jak nasi panowie ruszają !
-Czyli wyjaśniliście sobie ?-zapytała mnie Mia
-W sumie to wyszło tak że mi przeszło to całe gniewanie się na niego . Chciałam po prostu sprawdzić czy zależy mu na mnie .-powiedziałam
-Że co ?! -krzyknął Harry
-Też bym tak zrobiła .-powiedziała Olivia
-Ej ..-powiedział Horan
-No co ? Dobrze zrobiła ,jeśli Louis by do niej wogóle nie mówił a nic to by wyszło na to ,że Louis ma Claudię w dupie ale jednak zależy mu na niej .-powiedziała Oli
-Mam nadzieję ,że to wasza ostatnia taka kłótnia .-westchnął Harry a ja się tylko uśmiechnęłam .
Nagle zobaczyliśmy auto które jechało szybko ..za szybko . Gdy auto było coraz mogłam zauważyć czyje to było auto ..było to auto Louisa ! Haha ! Czyli wygrał ! Ooooł je !
-Tak !-krzyknęłam i pobiegłam do Louisa który wyszedł z auta z uśmiechem na twarzy . Ten gdy mnie zobaczył jeszcze bardziej się uśmiechnął ,ja się mocno do niego przytuliłam .
-Wiedziałam ,że wygrasz ..wiedziałam .-powiedziałam i spojrzałam na niego .
-Dla ciebie wygrałem . Kocham Cie ,tak bardzo cię kocham .-powiedział i namiętnie mnie pocałował .
-Ja ciebie też kocham Lou .-powiedziałam ,obok nas stanęło pełno ludzi jak i byli nasi przyjaciele .
-Nie myśl sobie Tomlinson ,że to był ostatni wyścig .-zaśmiał się Liam i uderzył go w ramię .

Wyścig minął nam szybko ,wygrał Harry i Zayn a Niall przegrał dwa razy ! Po wyścigu skierowaliśmy się do klubu gdzie od razu Louis porwał mnie na parkiet . Reszta poszła znaleźć wolny stolik i zamówić drinki .Co jak co impreza był fajna i wszyscy się świetnie bawiliśmy gdyby nie to ,że około godziny 23:00 urwał mi się film i nie pamiętam co robiłam przez resztę wieczoru ...

******************************************************************
Witam ! 
Rozdział miał się pojawić wczoraj ,ale nie miałam dostępu do internetu : <
Rozdział wyszedł do dupy jednym słowem ,nudny jak flaki z olejem ! :/
Wybaczcie mi to ..proszę was ! W następnym rozdziale postaram się ,aby 
było więcej akcji .. :'( Jeszcze raz was przepraszam !! ♥


CZYTASZ = SKOMENTUJ !! <3 

4 komentarze:

  1. super rozdział i mam nadzieje że nic złego na tej imprezie się nie wydażyło i jeszcze raz super rozdział i z nie cierpliwością czekam na kolejny :* :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nexta !! :* nie moge sie doczekać! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz talent :)
    Podoba mi się twój styl pisania i masz ciekawą wyograźnię. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział !
    Pozdrawiam ♥
    story-of-my-life-patrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń