czwartek, 12 lutego 2015

Rozdział 08.

Razem z Louisem po 30 minutach zeszłam  na dół . Chłopaki byli w kuchni więc ja także z moim chłopakiem udałam się tam . Boże jak to brzmi MOIM CHŁOPAKIEM !!-krzyczałam w myślach
-No nareszcie ..-jęknął Harry
-A dziewczyny gdzie są ?-zapytałam
-Rozpakowują się jeszcze .-powiedział Malik
-Aha ..-powiedziałam
-A co wyście tam robili ?-zapytał podejrzliwy Liam
-Emm ..-nie wiedziałam co mam im powiedzieć ,Harry ten debil chyba wiedział o co chodzi bo jego uśmiech na twarzy się powiększył .
-Nareszcie ..-powiedział mój brat
-Co nareszcie ?-zapytał Niall
-Nie widzisz ?-zapytał Harry Nialla
-Niby czego ..-?-znów zapytał
-Debilu ! Na nich .-powiedział mój brat i wskazał na mnie i Louisa . Lou objął mnie rękami w talii i przysunął bliżej siebie .
-Lou i ..i Claudia ? Wy razem ?-jąkał się blondas
-No tak ..-powiedział Louis i pocałował mnie we włosy
-Harry wiesz jaka jest po między nimi różnica wiekowa ?-zapytał Liam
-A czy wiek jest ważny ? Wiek to tylko cyfry a oni się kochają . Znam Louis i wiem że nie skrzywdzi Claudii a jeśli to zrobi to co ma w gaciach zostanie wyrwane i rzucone psom na pożarcie .-powiedział mój brat .
-Wreszcie znalazłeś sobie dziewczynę stary .-powiedział Zayn
-Też się cieszę .-powiedział Louis
-Ja pójdę do Miji .-powiedziałam ,dałam Lou całusa i poszłam do pokoju przyjaciółki .

*OCZAMI LOUISA*

Jest ! Kurwa nareszcie Claudia jest moją dziewczyną ,nareszcie !
-Widać że nasz Louisek ma dziewczynę .-powiedział Horan
-Coś ci nie pasuje ?-zapytałem
-Nie a dlaczego ? Wreszcie jesteście ze sobą .-powiedział 
-Aż tak bardzo było to widać że się w niej kocham ?-zapytałem
-Było ,nawet nie wiesz jak bardzo .-powiedział Harry
-Mam nadzieję że z Claudią będziesz szczęśliwy a nie to co z El ..-powiedział Liam
-Claudia nie jest taka jak El ! I zabrania mówić o Eleanor ! -warknąłem ,nie miałem ochoty gadać o niej . Było minęło ,kochałem ją a ona mnie zdradziło z tym sukinsynem Joshem ! Kurwa z naszym kumplem do kurwy .
-Stary wiem że moja siostra cię kocha . Powiedziałem jej żeby z tobą pogadała bo nie umiałem patrzeć na to jak ty na nią patrzysz albo ona na ciebie . Będziecie na pewno szczęśliwi .-powiedział Harry 
-Też mam taką nadzieję ..-westchnąłem 
-Boisz się ?-zapytał Niall
-Czego ?-parsknąłem 
-Tym że ..że może cię zostawić .-powiedział
-Boże ,trochę tak .-powiedziałem zgodnie z prawdą ,bałem się że Claudia jednak będzie chciała mieć normalnego chłopaka i normalne życie a ja ? Ja jej tego nie mogę dać ,ja się ścigam i zabijam ! Policja nasz szuka ,jeszcze jakiś gang się nas czepia ! Nie chcę jej narażać na niebezpieczeństwo .
-Damy radę Louis ,one nas potrzebują tak jak my je . -powiedział Liam i udaliśmy się do ogrodu gdzie zaczęliśmy rozpalać ognisko .

*OCZAMI CLAUDII*

-Boże nareszcie !-pisnęła Mia ,powiedziałam jej jak i dziewczyną że jestem z Louisem a te wariatki zaczęły piszczeć i wariować .
-Też się cieszę ..-powiedziałam
-Może zejdziemy na dół ?-zapytała Vicki
-Stęskniłaś się za Zaynem ?-zaśmiała się Olivia
-Przemyślałam wszystko i chce dać mu jeszcze jedną szansę bo go kocham . Chce żeby po prostu było tak jak wcześniej .-powiedziała Vici
-I na pewno tak będzie .-powiedziałam i ją przytuliłam . Po 20 minutach zeszłyśmy na dół ,chłopaków nie było w domku ale za to byli w ogrodzie . Siedzieli na kocach przy ognisku .
-Nareszcie ..-zaśmiał się Niall
-Co wyście tam tak długi robiły ?-zapytał Harry a ja usiadłam po między nim a Louisem .
-Babskie rzeczy .-powiedziałam
-Czyli mówiłyście o nas ?-zapytał Lou
-Nie a dlaczego tak myślisz ?-zapytała Mia
-Bo przeważnie to jak dziewczyny rozmawiają to rozmawiają o chłopakach .-powiedział Louis
-Ale nie tym razem .-powiedziała Vicki i przytuliła się do Malika ,wyglądali tak słodki .
Przy ognisku siedzieliśmy gdzieś do 01:00 w nocy rozmawialiśmy i się śmialiśmy ,widziałam jak Vicki bierze Zayna za rękę i wchodzą do domu więc wolę nie wnikać co mogli robić . Chłopaki zgasili ognisko ,ja wskoczyłam na plecy Louisa i pocałowałam go w policzek .
-Kocham Cię .-powiedziałam mu do ucha
-Kocham Cię Claudia..-powiedział z usmiechem i po chwili byliśmy w jego pokoju .-Śpisz ze mną moja droga .-powiedział z usmiechem
-Zbok .-zaśmiałam się a do pokoju wszedł Harry z poważną mina .-Co się stało Harry ?-zapytałam
-Grzeczni mi tu macie być bo nie chce zostać wujkiem .-zasmiał sie a ja wzięłam poduszkę i rzuciłam w niego a ten wybuchł śmiechem i wyszedł z pokoju . Louis do mnie podszedł ,objął mnie w tali i przyciągnął mnie do siebie . Kurwa dlaczego on musi być wyższy !
-Cieszę się że jesteś moja ..-powiedział i cmoknął mnie w usta .
-Och doprawdy jestem twoja ?-zapytałam a ten zbliżył się do mojej szyi . Zaczął ją całować ale po chwili zaczął lekko ssać i przygryzać ,poczułam lekki ból ale po chwili zaczął przechodzić ,ponieważ Louis załagodził ból swym językiem .
-Teraz jesteś na sto procent moja .-powiedział i namiętnie mnie pocałował ,pocałunek z mojej strony był odwzajemniony oczywiście . Po chwili ukradłam Louisowi koszulkę i bokserki ,zniknęłam za drzwiami łazienki aby szybko się umyć . Po 20 minutach wyszłam z łazienki a pan Tomlinson leżał na łóżku w samych bokserkach ,boziuu ! Jego klata ..mogę umierać !
-Czemu sie tak przyglądasz ?-zapytał i po chwili znalazł się przy mnie ,przygwoździł mnie do ściany . Aww .-Aż taki jestem seksowny ?-mruknął a jego jedna ręka wślizgnęła się pod koszulkę na moje plecy .
-Może ..-powiedziałam
-Nie może a jednak .-powiedział i szybko podniósł mnie a z moich ust wydobył sie pisk . Położył mnie na łóżku i usiadł na mnie okrakiem ,złączył nasze usta w namiętny pocałunek . Wiedziałam do czego to zmierza ,nie byłam jeszcze gotowa tak poważny krok. Kochałam Louisa ale nie byłam gotowa aby się z nim kochać . Nie po tym co przeszłam za nim przyjechałam do Los Angeles . Nie powiedziałam tego ani mamie ani tacie a tym bardziej Harremu . I nie chcę żeby się oni o tym dowiedzieli .
-Louis ..-jęknęłam i wygramoliłam się z jego uścisku . Usiadłam na łóżku a twarz schowałam w swoich dłoniach ,miałam przed oczami ten wieczór ,ten dzień który chciałam zapomnieć do końca życia .
-Claudia ..-szepnął Louis i odwrócił mnie do siebie i mocno przytulił .-Co się stało ?-zapytał
-Lou jak nie umiem ,nie jestem gotowa . Przepraszam .-powiedziałam a ten przyłożył swoje dłonie na moje policzka i spojrzał w moje oczy .
-Claudia ,nie oczekuję od ciebie że wskoczysz mi do łóżka . Kocham cię i poczekam tak długo jak będę musiał . -powiedział i mnie pocałował . Zasnęłam po 15 minutach w objęciach MOJEGO CHŁOPAKA !!

Następnego dnia obudził mnie hałas dobiegający z dołu . Nie był to byle jaki hałas ,wystraszona założyłam szybko na siebie spodnie  z dresu Lou i zbiegłam na dół .
-Myślicie że wyjechaliście to się to skończy ?-zapytał jakiś chłopak
-Pierdol się !-krzyknął ..Zayn
-A może by tak zabrać się za wasze panny ?-zapytał znów jakiś chłopak ,-Lecz chwila tu są tylko cztery a piąta laseczka gdzie jest ?-zapytał a ja widziałam że chodzi o mnie i szybko pobiegłam do pokoju Louisa . Zamknęłam drzwi na klucz i schowałam się pod łóżkiem . Usłyszałam kroki .
-Kochanie ..gdzie jesteś ? Znajdę cię ..-powiedział ten chłopak i po chwili usłyszałam jak drzwi z pokoju są wyważone .-Mam cię .-powiedział i pociągnął mnie za nogę i mocno objął w talii i zszedł ze mną na dół . Wyrywałam się mu i krzyczałam ale ten sobie z tego nic nie robił . Po chwili znalazłam się w salonie gdzie było czterech innych chłopaków ,dziewczyny siedziały na kanapach tak jak chłopaki .
-Tylko ją kurwa tkniesz ..-warknął Harry
-Bo co mi zrobisz ? Hmm.. może wsadzę swoją rękę tu ?-powiedział a jego ręka wślizgnęła się pod koszulkę i zbliżała się do mojego biustu . Do moich oczu zaczęły napływać łzy .
-Puść ją kurwa !-krzyknął Louis
-Ciekawa jaka jest w łóżku ?-zaśmiał się ten chłopak -Lecz nie dzisiaj może innym razem .-powiedział i lekko mnie popchnął do chłopaków a ja od razu przytuliłam się do Louisa .
-To jest ostrzeżenie . Lepiej nie pokazujcie się na torze bo dla waszych panienek skończy się to źle .-powiedział inny chłopak a po chwili oni wyszli . Mia ze łzami w oczach wstała i pobiegła na górę a za nią dziewczyny ,ja zostałam sama z chłopakami .
I co teraz będzie ? ...

****************************************
Hej kochani !!
8 rozdział miał być wczoraj lecz plany 
się zmieniły :'( Zmęczona byłam i 
nie dałam rady go dodać .
Następny rozdział prawdopodobnie 
pojawi się dzisiaj w godzinach wieczornych :*
Teraz takie pytanie do was .
Jak myślicie co zrobią teraz dziewczyny ?
Zostawią chłopaków czy mimo tego 
małego wydarzenia zostaną z nimi ?

CZYTASZ = SKOMENTUJ !! <3 

7 komentarzy:

  1. bardzo wzruszający i napewno po mimo tego co się wydarzyło i co słyszały to napewno zostaną z nimi :) :* !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział super, troszkę smutny. Dziewczyny zapewne zostaną z chłopakami, bo za bardzo ich kochają, żeby zostawić ich w takiej sytuacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie, wzruszające. ZAJEBISTE <3 czekam na nn :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny rozdział, jestem tu poerwszy raz, ale jako, że główną rolę gra Louis (mój ulubieniec) to na pewno tu zostanę. Czekam na kolejny :*

    http://scar-never-fade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Dziewczyny zostaną bo ich kochają <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ROZDZIAŁ NAPRAWDE EKSTRA I JUŻ NIE MOGĘ DOCZEKAĆ SIĘ NASTĘPNEGO :D

    PatiK.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebisty kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń