środa, 11 lutego 2015

Rozdział 07.

Muszę się dowiedzieć wszystkiego o Harrym ...
Razem z Zaynem weszliśmy do domu ,chłopaki jaki i Mia siedzieli w salonie . Usiadłam pomiędzy Harrym i Liamem .
-To co robimy ?-zapytałam
-Butelka ?-zaproponował Louis i spojrzał na mnie . Boże .. przez jego wzrok miękną mi kolana .
-Spoko ..-powiedział Niall i poszedł do kuchni po butelkę .
-Pogram z wami później bo muszę się iść spakować .-powiedziałam
-Nie idź ,nie zostawiaj mnie z tymi palantami .-zaśmiałam się Mia
-Haha ..muszę bo potem nie mam czasu .-powiedziałam
-Wychodzisz gdzieś ?-zapytał razem Harry z Lou ,spojrzeli na siebie .
-Emm..nie tylko muszę się ...muszę pomyśleć .-jęknęłam i poszłam do siebie na górę . Wyjęłam z szafy walizkę i zaczęłam do niej pakować ubrania . Myślami byłam ciągle o Louisie . Czy to prawda co mi powiedział w łazience ? On na prawdę mnie kocha ? A może chce mnie tylko uwieść i zbawić do łóżka ? A może jednak mówił na serio to co do mnie czuje ? Myślałam również o jego byłej dziewczynie ..Eleanor . Jak ona mogła zdradzić chłopaka z którym była prawie trzy lata ?! I to jeszcze z ich kumplem ,nie pojmuję tego . Z myśleń wyrwało mnie pukanie do drzwi .
-Proszę ..-powiedziałam a do środka weszła Mia .
-Ej co się dzieje ? -zapytała a ja usiadłam na łóżku a ona obok mnie .
-Nic ..to znaczy stało się . I nie wiem co mam dalej robić .-powiedziałam
-A o co chodzi ?-zapytała
-Chodzi ..chodzi o Louisa ..-jęknęłam a ta się uśmiechnęła .
-Wiedziałam ze coś wisi w powietrzu . A o co dokładnie chodzi ?-powiedziała
-Chodzi o to że on wyznał mi że mnie kocha i dwa razu pocałował . Zayn mi powiedział o jego byłej ..-powiedziałam i spojrzałam na nią .-Nie mów nikomu że Zayn mi to powiedział .-powiedziałam
-Spokojnie . Twoje sekrety są moimi sekretami . Domyślałam się że Lou coś czuje do ciebie ale nie wiedziałam że ci wyzna . Harry wie ?-powiedziała
-Wiesz ..nakrył nas w łazience a później chce z nim porozmawiać .-westchnęłam
-Dziewczyno chcesz prosić swojego brata o pozwolenie żebyś miała chłopaka?-zapytała
-Co ? ..Nie po prostu chcę z nim porozmawiać . -powiedziałam a ona mnie przytuliła .
-Mam nadzieję że będziesz szczęśliwa z moim powalonym braciszkiem ..-powiedziała .
Około 21:00 byłam już w domu sama z Harrym i Zaynem . Jutro na lotnisku mamy wszyscy być 8:00 a samolot jest o 9:00 . Byłam w swoim pokoju i miałam iść do Harrego aby z nim porozmawiać ale trochę się ...bałam ? Uh ..postanowiłam w końcu do niego pójść ,wyszłam ze swojego pokoju i poszłam w stronę pokoju mojego brata . Zapukałam i usłyszałam "proszę" ,weszłam do pokoju a mój brat leżał na łóżku a rękami za głową . Świeciła tylko mała lampka na nocnym stoliku .
-O .. Chcesz porozmawiać ?-zapytał
-A masz chwilę ?-szepnęłam
-Jasne ,chodź tu do mnie siostrzyczko .-powiedział z uśmiechem a ja usiadłam obok niego na łóżku . -Więc o czym chcesz porozmawiać ? A może o kim ?-zapytał a ja na niego spojrzałam .Czyżby wiedział o tym co powiedział mi Louis ? -Nie patrz tak na mnie Claudia bo domyślam się o czym chcesz porozmawiać .-powiedział
-Tak to o czym ?-zapytałam
-O nim .. a dokładniej o Louisie .-powiedział a ja poczułam jak moje policzka robią się czerwone . Harry usiadł na przeciwko mnie po turecku ,ja spuściłam głowę .-Ej mała ,popatrz na mnie .-powiedział a ja podniosłam głowę aby spojrzeć na niego .-Wiem że Louis się podkochuj w tobie ,wkurwia mnie to bo nie umiem sobie tego wyobrazić że moje jedyna jak i młodsza siostrzyczka w końcu się usamodzielni . Znam dobrze Louisa i wiem że nie zrobił by ci żadnej krzywdy ..-powiedział a mnie trochę zatkało że mój brat wiedział o tym co czuje do mnie Louis !
-A jego ..jego była ?-zapytałam a mina Harrego nie wyrażała nic ,kompletnie nic .
-Skąd wiesz ?-warknął
-Nie ważne ,po prostu mi powiedź .-jęknęłam
-Zayn ci powiedział ?-zapytał
-Harry ..-jęknęłam
-Louis był z Eleanor prawie trzy lata a ta dziwka go zdradziła na tyłach klubu z naszym kumplem . Louis nie umiał uwierzyć że jego dziewczyna go zdradziła i to jeszcze z naszym kumplem .-powiedział
-Ona próbowała się z nim skontaktować jakoś ?-zapytałam
-Dzwoniła ale ten ją ignorował ..-powiedział
-Aha ..-jęknęłam -Co mam zrobić ?-zapytałam
-Porozmawiaj z nim otwarcie w cztery oczy . Widzę jak on patrzy na ciebie ..-powiedział a moje serce biło szybciej .
-A ja widzę jak ty patrzysz na Mię .-powiedziałam z lekkim uśmiechem
-Mam plan żeby z nią porozmawiać ale dowiesz się później ..-powiedział z uśmiechem
-Wiesz o tym że Louis ma 23 lata a ja 17 ?-zapytałam
-Wiem ,wiek to tylko liczba ,dojrzałość jest wyborem siostrzyczko .-powiedział i mnie przytulił .-Chce żebyś była szczęśliwa ,porozmawiaj z Louisem mówię ci .-powiedział i mnie pocałował w głowę .
-Kocham cię braciszku ..-powiedziałam
-Ja ciebie tez kocham siostrzyczko .-powiedział.

***

Następnego dni mieliśmy lot do Anglii ,czy się cieszyłam ? Nie za bardzo ,myślałam o tym jak to będzie gdy zobaczę moich "znajomych" z dawnej szkoły . Siedzieliśmy w samolocie który wynajęli chłopaki ,coś tam tłumaczyli że policja może ich złapać czy coś ale ja ich prawie w ogóle nie słuchałam .
-O czym myślisz ?-zapytała mnie Mia która siedziała obok mnie .
-Wiesz ..sama nie wiem . Nie myślę o niczym konkretnym ,a może ..-powiedziałam 
-Myślisz o Lou ?-zapytała ciszej
-Chyba ..to znaczy tak .-jęknęłam 
-Porozmawiaj z nim dzisiaj na spokojnie . Pogadam z dziewczynami żebyście mieli czas żeby pogadać czas na rozmowę w cztery oczy .-powiedziała
-Nie jest okey ..porozmawiam z nim wieczorem czy coś .-westchnęłam 
-Jesteś pewna że nie chcesz z nim pogadać jak będziecie sami ?-zapytała
-Może się z nim przejdę czy coś ? Nie wiem .-powiedziałam  
-Na pewno to wam dobrze zrobi ..-powiedziała i mnie przytuliła . Usiadłam wygodnie na fotelu i przez przypadek moje spojrzenie jak i spojrzenie Louisa się stykneły . On się uśmiechnął a ja ..? Nie oddałam uśmiechu ,włożyłam słuchawki do uszu i puściłam na full muzykę ,zamknęłam oczy i rozkoszowałam się muzyką . 
Obudził mnie Harry ,boże .
-Wstawaj bo już jesteśmy w Anglii .-powiedział z lekkim uśmiechem 
-Taa ,fajnie .-powiedziałam . Schowałam telefon jak i słuchawki do mojej torby i wyszłam z samolotu . 
-Musimy się jakoś przemknąć żeby nas nie zauważyli .-powiedział Liam 
-Jak to chcesz zrobić ?-zapytałam 
-Nie damy rady .-powiedziała Vicki 
-Wiem ,najpierw wy wyjdziecie i spotkamy się na miejscu .-powiedział Niall
-A gdzie mamy jechać ?-zapytałam 
-Tutaj macie adres ,wezwijcie taksówkę i jedzcie .-powiedział Liam i dał Miji kartkę z adresem . 
-No to chodźmy ..-powiedziała Rebeca . Harry chwycił mnie za nadgarstek i pocałował w czoło .
-Uważajcie na siebie .-powiedział i poszedł z chłopakami ,ja z dziewczynami tez udałyśmy się z dziewczynami do wyjścia z lotniska . Po odebraniu jeszcze naszych bagaży opuściłyśmy lotnisko ,złapaliśmy taksówkę i jakoś się zmieściłyśmy ,Mia podała adres pod który ten facet miał nas zawieść . Po 40 minutach jazdy zaczęłam się trochę bać gdzie będziemy teraz mieszkać . Widok jaki zobaczyłam mnie zatkał .
-Przepraszam pana czy to na pewno ten adres ?-zapytała Mia
-Tak ,nie pomyliłem się .-powiedział  z uśmiechem 
-W takim razie bardzo dziękujemy .-powiedziała i zapłaciła facetowi za taksówkę ,wyszłyśmy z auta . Taksówkarz pomógł nam z walizkami a z domku wyszli chłopacy . Taksówkarz odjechał .
-To jest na pewno ten dom ?-zapytałam
-Tak a czego się spodziewałyście ? Jakieś kamienicy ,burdelu ,chlewu ? Może i jesteśmy kryminalistami ale to nie znaczy że nie możemy mieszkać jak bizmesmeni .-zaśmiał się Malik 
-Dobra chodźcie .-powiedział Louis ,Harry wziął moją walizkę i weszliśmy po chwili do środka .


-Louis chce z tobą porozmawiać .-powiedział mi Harry do ucha a ja na niego spojrzałam jak na debila .-Powiedział mi to ,powiedział mi wszystko co do ciebie czuje i w ogóle .-powiedział 
-Co ?-szepnęłam
-To ,Claudia masz z nim porozmawiać .-powiedział i cmoknął mnie w czoło . Domek w środku był przytulny jak i nowoczesny ,salon był średniej wielkości ,była kuchnia ,jadalnia i łazienka na parterze a na piętrze też była łazienka ale dodatkowo każdy miał w pokoju własną łazienkę . Harry zaprowadził mnie do swojego pokoju .
-Rozpakuj się i zejdź na dół ,zrobimy ognisko i musimy wszyscy pogadać .-powiedział i wyszedł z pokoju . Mój pokój nie był gigantyczny tylko średni ,ani za mały ani za duży tylko w sam raz . Otwarłam walizkę i zaczęłam wyjmować z niej ciuchy ,nagle poczułam jak mnie ktoś odwraca i popycha na łóżko ,był to Louis który wbił się w moje usta i namiętnie pocałował ,odwzajemniłam pocałunek .
-Dlaczego musisz mnie całować tak z nienacka ?-zapytałam z usmiechem a ten też się uśmiechnął 
-Kocham gdy jesteś taka zaskoczona ..-powiedział i pocałował mnie w nos .-Kocham cię całą .-powiedział . Ja go odepchnęłam i stanęłam na równe nogi ,ten stanął na przeciwko mnie i złapał mnie za ręce i przyciągnął bliżej mnie .
-Claudia ..ja ..-nie dokończył bo mu ja przerwałam 
-Rozmawiałam z Harry ,nie wiedziałam co mam zrobić ,byłam po prostu w szoku i zagubiona swymi myślami . Ja ..kurwa też cię kocham !-powiedziałam a uśmiech ja jego twarzy się powiększył . On mnie podniósł aż pisnęłam .
-Nawet nie wiesz jak się cieszę .-powiedział i mnie odstawił .
-Kocham cię .-powiedziałam a ten mnie namiętnie pocałował .
-Powiedz to jeszcze raz ..-szepnął 
-KOcham Cię Louis .-powiedziałam i się do niego przytuliłam ...
Byłam pewna swoich uczuć co do Louisa ,kochałam go i wiedziałam że nie potraktuję go tak jak potraktowała go Eleanor ..

******************************************
Hej ! 
Przepraszam was ,rozdział miał być wczoraj 
ale nie miałam czasu żeby go dodać . 
Wiem ,rozdział wyszedł do dupy i nie jest taki 
jak bym chciałam :'(
Jeszcze raz was przepraszam :( :*
Następny rozdział postaram się dodać dzisiaj ! <3

CZYTASZ = SKOMENTUJ !! <3 





7 komentarzy:

  1. Super! Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super bardzo piękne czekam na kolejny :) :* :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział naprawdę świetny i czekam na następny :D

    PatiK

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jak zwykle wyszedł ci EKSTRA Vicki. Czekam na następny z niecierpliwością :3 :P Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo wam dziękuję za komentarze !! Nawet nie wiecie ile to dla mnie znaczy <3 :*

      Usuń
  5. Rozdział jest mega! Romantyczna końcówka, mmm. :)
    http://secret-harrystyles.blogspot.com zapraszam na nowy rozdział

    OdpowiedzUsuń